LIEBHERR
Cum să fii cool la aniversarea brandului
Pentru a sărbători a 10-a aniversare a unui brand precum Liebherr, ai nevoie de o idee bună și mare. Așa că am creat o campanie națională care a implicat trei influenceri mari, micro-influencers, un landing page aniversar și un concurs interactiv pentru clienți. Scopul a fost să creăm buzz în jurul brandului și să comunicăm valorile și avantajele sale într-o manieră creativă - așa că ne-am construit strategia în jurul acestuia.
Rezultatele au fost exact așa cum ne-am propus: campania a ajuns la peste 900.000 de persoane, concursul a avut peste 2.000 de participanți, iar vânzările au crescut considerabil în acea perioadă de timp.
Creative Campaigns
Social Media
Web Development
Rezultatele au fost exact așa cum ne-am propus: campania a ajuns la peste 900.000 de persoane, concursul a avut peste 2.000 de participanți, iar vânzările au crescut considerabil în acea perioadă de timp.
Creative Campaigns
Social Media
Web Development