Strategia de comunicare abordată pentru Gatta România a avut în prim plan crearea unei comunități solide de fani, interacțiunea constantă cu aceștia și menținerea unei legături puternice cu ei. Produsele Gatta sunt create pentru a fi purtate de orice femeie, indiferent de stilul preferat, de anotimp, de eveniment sau de statut social. Iar prin conceptul din spatele postărilor din Social Media exact asta ne-am dorit să transmitem – faptul că toate femeile se pot simți elegante, seducătoare, puternice și pot crea ținute originale cu ajutorul unui simplu accesoriu vestimentar.

Pentru a celebra lansarea magazinului online Gatta România, am creat un concurs cu premii instant, unde toți fanii au avut șansa de a câștiga vouchere pentru cumpărături.

 

Cum anume? Am lăsat sorții să decidă, printr-o roată a norocului plină de premii! Iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor: peste 9.000 de participanți.

Proiectul anterior

Proiectul urmator

Copyright © 2018 Hueman Adv. Toate drepturile rezervate.