Strategia de comunicare abordată pentru Gatta România a avut în prim plan crearea unei comunități solide de fani, interacțiunea constantă cu aceștia și menținerea unei legături puternice cu ei. Produsele Gatta sunt create pentru a fi purtate de orice femeie, indiferent de stilul preferat, de anotimp, de eveniment sau de statut social. Iar prin conceptul din spatele postărilor din Social Media exact asta ne-am dorit să transmitem – faptul că toate femeile se pot simți elegante, seducătoare, puternice și pot crea ținute originale cu ajutorul unui simplu accesoriu vestimentar.

Pentru a celebra lansarea magazinului online Gatta România, am creat un concurs cu premii instant, unde toți fanii au avut șansa de a câștiga vouchere pentru cumpărături.

 

Cum anume? Am lăsat sorții să decidă, printr-o roată a norocului plină de premii! Iar rezultatele au fost pe măsura așteptărilor: peste 9.000 de participanți.

Proiectul anterior

Proiectul urmator

Copyright © 2019 Hueman Adv. Toate drepturile rezervate.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

Necesare

Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.

gdpr, pll_language

Marketing

Cookies de targetare in campaniile de remarketing sunt gestionate pentru noi de catre alte companii,.Aveti posibilitatea sa blocati sau sa permiteti utilizarea acestor cookies, blocarea lor poate insemna ca nu vom mai putea oferi anumite optiuni. Exemple de cookie-uri de directionare: Google AdWords,Facebook

fr

Statistici

Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.

_ga, _gid, _gat

Other